قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاهراه عشق علم معرفت
لینک دوستان

با سلام خدمت خوانندگان وبلاگ این حقیر :

می خوام یک بیوگرافی از خودم ارائه بدم.اینجانب محمد صادق کریمی بیست و چهار ساله ساکن مشهد مقدس هستم .شغلم ازاده.یعنی مغازه بلور فروشی دارم در سرای بلور(هر وقت اومدین مشهد و خرید بلور و لوازم خانه داشتید من در خدمتم ) الان در حال حاضر دو دوران شیرین عقد به سر میبرم (اغراق) در خانواده ای مذهبی هستم. ریا نشه :) معمولا فوتبال زیاد میرم... خب فکر کنم کافی باشه!

اینم یه جمله که خودم دوستش دارم :

بخشندگی را از درخت بیاموز که حتی سایه اش را از هیزم شکن هم دریغ نمی کند...

 انشاالله که بتونم عضو خوبی در خانواده پارسی بلاگ باشم :) التماس دعا از همه شما بزرگواران.یاعلی

 


[ سه شنبه 90/8/3 ] [ 11:54 عصر ] [ صادق کریمی ]
درباره وبلاگ

صادق کریمی
ماییم و نوای بی نوایی ، بسم لله اگر حریف مایی
آرشیو مطالب